Thursday, May 30, 2019

Agent Alhumaira

Assalamualaikum.

Just nak sharing yang kita merupakan agent alhumaira since 2016.sebenarnya memang suka sangat
shawls dan inner dari alhumaira ni since owner,kak Hani start dari model Ameera Zaini lagi.Apa yang dia pakai semua cantik cantik terutama printed shawls dan memang pernah beli dan pakai lagi sampai sekarang.

After married tak silap bulan 10 or 11 macam tu daftar jadi agent dan ada yuran sekali seumur hidup sahaja.Pembeli of course memang minat sangat dengan shawl dan inner dia.Insyallah nanti kita update lebih detail pasal shawl dan inner alhumaira ni.Tapi as agent ni kita memang kena ada duit untuk beli stock,setiap minggu memang akan ada keluaran so korang memang kena pandai manage duit modal dan untung,nanti jadi carca marba pulak duit untung pun sama pakai. (sama goes to me jugak sesak-sesak pakai jugak).

So life as agent ni,so far memang best mungkin sebab minat meniaga sangat.Customer pun jadi kawan kita,but something ada jugak customer yang cerewat atau marah marah tapi memang adat meniaga kot.Kadang layankan je sebab customer always right,but something kena backup diri sendiri jugak base on situation.

kita meniaga ni kebanyakkan dekat instagram sahaja,kadang kadang je update dekat personal facebook,sebab kita rasa dekat instagram lagi ramai customer.Meniaga online ni kena ada ilmu tak pun kena rajin buat research,marketing pun kena pandai,yang lagi penting urusan kita dekat Allah sebab pemberi rezeki dekat kita adalah satu satunya Tuhan kita.

Kalau nak follow atau mnecari shawl dan inner berkualiti dekat harga yang berpatutan boleh follow online business kita yea : mushirahim.co


No comments:

Post a Comment

Sambutan Birthday Anak Buah Abel Maisarah

Semalam lepas kerja singgah rumah Along kejap dia jemput makan makan sempena birthday Abel yang ke 2 tahun.Tapi sebelum balik tu kereta pu...